Moja košarica
je još uvijek prazna :(
KONTAKT ČESTO POSTAVLJANA PITANJA
Zašto ćeš PINK PANDA?
44-dnevna apsolutna
garancija zadovoljstva »
Vjerovatno smo jedini u Hrvatskoj kojima možeš vratiti i korišten proizvod. Više nam znači zadovoljan kupac nego veća brojka na računu :)

Sve skupa imaš čak 44 dana da vratiš proizvod sa kojim nisi zadovoljna.
Danas naručiš,
već sutra dobiješ! »
Danas naručiš, već sutra dobiješ!
Ako naručiš do 11h, tvoj ćeš paket dobiti već idući dan,
Nijedan proizvod nije
testiran na životinjama »
Niti jedan proizvod u našoj trgovini nije testiran na životinjama. Naše obećanje je da prodajemo samo proizvode koji nisu testirani na životinjama i nje se čvrsto držmo. Zašto bi životinje trebale stradati zbog naše ljepote?
Super besplatni
trikovi i savjeti »
NIKADA više nećeš imati problema sa šminkanjem.
Na dnevnoj bazi objavljujemo nove vodiče i savjete, tako da je Makeuprevolution.hr jedino mjesto na kojem dobiješ sve! =)
Pogledaj vodiče »

Imaš pitanje, nešto te zanima? Pročitaj često postavljana pitanja koja dobivamo od kupaca i naše odgovore na svako od njih.

Kako naručiti proizvode koje želim?

Pri proizvodu koji želiš klikni na zelenu košaricu koja se nalazi ispod njega i time ćeš ga dodati u svoju košaricu. Nakon što si izabrala proizvod (ili proizvode) koje želiš, zaputi se na blagajnu koja se nalazi u gornjem desnom kutu (naziv "Moja košarica"). Klikni na "Na blagajnu" i otvorit će se prozor u kojem možeš upisati promo kod (nije ga obavezno upisati) i poklon bon (također nije obavezno). Klikom na "Nastavi" se otvara prozor u kojem trebaš upisati svoje podatke za dostavu. Klikom na "Završi narudžbu" mi zaprimamo tvoju narudžbu i ona ide na obradu u naše skladište :) Tebi stiže e-mail potvrde u kojemu možeš pregledati svoju narudžbu.Ukoliko si slučajno pogriješila pri unosu podataka, javi nam se na [email protected] u roku pola sata (ako si naručila do 11:00 ujutro) kako bi na vrijeme unijeli ispravne podatke. 

Ako danas naručim, kada ću dobiti proizvode?

Proizvodi će na tvoju adresu stići kroz 2-3 radna dana. Ako paketić trebaš ranije, javi nam i potrudit ćemo se koliko je u našoj moći da ga dobiješ što prije. :) Ako paketić ne stigne, obavezno nam javi na [email protected] kako bi provjerili je li negdje zapelo :)

Ukoliko naše skladište zaprimi veliku količinu narudžbi koje nismo u mogućnosti obraditi isti dan, u tom će slučaju u tvom mailu potvrde pisati da te molimo za malo strpljenja jer će isporuka kasniti.  

Kako plaćam narudžbu?

Vrlo jednostavno! Plaćaš direktno dostavljaču kod preuzimanja paketa, a možeš platiti i unaprijed putem predračuna. Ako želiš platiti unaprijed, ostavi nam poruku u polju za napomenu prilikom završetka narudžbe i na mail ti šaljemo sve potrebne podatke :)

Kako iskoristiti promo kod?

Ako imaš promo kod, upiši ga u prozorčić predviđen za njega prilikom odlaska na blagajnu. Izgleda ovako:

Obavezno klikni na "Potvrdi" jer u protivnom sustav neće prihvatiti promo kod. Ukoliko bude problema, piši Blanki na [email protected] :)

Koliki su troškovi slanja i tko dostavlja paket?

Pri kupnji iznad 150,00kn je trošak slanja 18,99kn. Pri kupnji iznad 350,00 je trošak slanja besplatan. Ukoliko je vrijednost kupovine manja od 150,00, cijena poštarine je 29,99kn. Dostava se vrši putem Overseas Express.

Mogu li platiti predračunom?

Iako volimo slati otkupninom jer tako zaprimaš narudžbu već idući dan, možeš platiti i unaprijed tako da u prozorčić "Napomena" na blagajni to napišeš, a mi ćemo ti u najkraćem mogućem roku poslati sve podatke za uplatu na tvoj mail. Pošalji nam potvrdu o plaćanju na [email protected] kako bi što prije obradili i poslali tvoju narudžbu :)

Mogu li dobiti R1 račun?

Naravno, samo nam u napomenu uz kupnju napiši da želiš R1 te podatke svoje tvrtke (ne zaboravi na OIB!).

Kada sam upisala kod za popust, povisila se cijena poštarine. Šalite se?

Mi se uvijek rado šalimo, ali nikada na račun naših kupaca. Što se dogodilo? Pri kupnji iznad 150,00kn je poštarina samo 18,99kn. Nakon upisa koda za popust pada cijena proizvoda i ako je manja od 150,00, obračunava se i viša poštarina. Ponekad se više isplati kupiti još neku sitnicu i poštarina će tako ostati ista.

Mogu li negdje osobno preuzeti paket? Prodajete li svoje proizvode u drogerijama?

Makeuprevolution.hr se trudi napraviti najbolju online trgovinu sa kozmetikom u Hrvatskoj i nemamo u planu otvarati fizičke trgovine. Naš je ured pun kreativnog nereda, zato ne zovemo kupce k nama - da se ne preplaše :) Doduše, imamo vrlo nisku cijenu poštarine i dostavljamo na području cijele Hrvatske. Ne moraš ići u trgovinu, mučiti se sa vrećicama i vremenskim nepogodama - ovako kupovinu obaviš u udobnosti vlastitog doma, a dostavljač neće zamjeriti ako paket preuzmeš u pidžami ;)

Što ako mi neki proizvod ne odgovara? Mogu li ga vratiti?

Naravno, javi nam se na [email protected] i dat ćemo ti sve podatke.

Proizvoda koji želim naručiti trenutno nema :( Kada će stići?

Nekada nam je teško reći kada će stići nova isporuka. Svaki distributer ima različito vrijeme slanja, dostava traje duže ili kraće, nekada se zezamo sa carinom...zato predlažemo da se na samom proizvodu predbilježiš putem opcije "Obavijesti me kada proizvod bude dostupan" jer ti onda stiže automatski mail kada nova pošiljka proizvoda stigne u naše skladište :) Ta opcija izgleda ovako:

Je li kozmetika testirana na životinjama?

Ne! Prodajemo samo cruelty free brendove.

Ne znam koje mi boje pristaju, možete li mi pomoći?

Naravno. Pogledaj naše video savjete i članke, a ukoliko još uvijek nisi sigurna, piši nam na [email protected] i potrudit ćemo se naći idealan proizvod za tebe.

Da, slažem se
Ova stranica za svoji rad koristi cookiese (kolačiće) koji ne spremaju osobne podatke. Sa daljnjom upotrebom internet stranice se slažete i sa našim kolačićima.